
BP
BP-NL wilde aan de slag met HRM en internet. We verzorgden de opzet van hun eHRM-beleid.

GGD Rotterdam
GGD Rotterdam wilde een duidelijke positionering in de wereld van internet. Wij stelden een internetstrategie en actieplan op.

AgriTech Campus
De Agritech Campus (onderdeel van de Greenport Noord-Holland-Noord) wilde een businessplan hebben met een duidelijke visie, aanpak en draagvlak. Belangrijk was daarbij om dit businessplan in te bedden in het bestaande regionale netwerk. Wij begeleidden dit proces met analyses, workshops, expert meetings en schreven het uiteindelijke plan inclusief actieplan. We deden dit in nauw samenspraak met de beoogd projectleider.

Merford
Merford heeft de ambitie om meer actief te zijn op internet. We verzorgden hun internetstrategie en in lijn daarmee een update van hun merkstrategie. Tot slot verzorgden wij het proces om een passende webbouwer te kiezen en schreven daartoe oa een request for proposal.

Lentiz onderwijsgroep
Lentiz onderwijsgroep (voorheen HollandAccent) was toe aan een nieuw strategisch beleidsplan. Wij begeleidden dit proces met analyses, workshops, expert meetings en schreven het uiteindelijke plan inclusief actieplan. Dit leidde onder meer tot een nieuwe naamgeving. In latere opdrachten hebben wij Lentiz geholpen bij het trainen van hun directeuren en teamleiders als ook bij het opzetten van hun internationaliseringsbeleid.

Reumafonds
Reumafonds wilde een volgende nieuwe webbouwer. We ondersteunden dit selectieproces en schreven onder meer een request for proposal.

Siemens
Siemens wilde een check up op hun aanpak rondom social media en internet. Wij verzorgden de second opinion.

Lentiz Cursus & Consult
Lentiz Cursus & Consult had met spoed behoefte aan een interim-directeur en een nieuw businessplan. Wij leverden deze directeur, stelden in nauw samenspraak met de belangrijkste stakeholders een nieuw businessplan op en selecteerden de nieuwe directeur.

Unesco-IHE
Het International Center for Water Education in Delft, onderdeel van Unesco, wilde een nieuwe webbouwer passend bij hun internationale ambitie. We schreven de request for proposal en begeleidden het selectieproces.

Edudelta onderwijsgroep
Edudelta onderwijsgroep was toe aan een nieuw strategisch beleidsplan. Wij begeleidden dit proces met analyses, workshops, expert meetings en schreven het uiteindelijke plan inclusief actieplan.

AOC Raad
De AOC raad wilde een keurmerk voor hun cursussen. Wij maakten het businessplan voor dit keurmerk.

Kruidvat
Kruidvat wilde een nieuwe webbouwer selecteren voor hun webshop. Wij stelden de request for proposal op.

CSM
CSM wilde voor nieuwe internetstrategie voor hun internationale activiteiten rekening houdend met de verschillende sub-brands die CSM heeft. We stelden deze onlinestrategie inclusief actieplan op mede op basis van workshops op meerdere plekken in Europa.

Thuiszorg Rotterdam
De Thuiszorg Rotterdam wilde een versnelde opzet van hun PGB-organisatie. We stelden voor hen het plan op, verzorgden het projectmanagement, hebben een passende IT-structuur opgezet en uitgevoerd. Daartoe trainden we de medewerkers o.a. met interactieve filmpjes. In een andere opdracht begeleiden wij de doorstart van de afdeling diëtisten inclusief werkprocessen, ICT en huisvesting.

Itho daalderop
Itho wilde een webbouwer passend bij hun internationale ambitie. We hielden Itho om deze ambitie scherper te formuleren en begeleidden het proces om tot een nieuwe webbouwer te komen. We assisteerden Itho bij de latere problemen met deze webbouwer. Na de fusie van Itho met Daalderop was dan ook een nieuwe webbouwer nodig. Ook dit traject hebben wij begeleid.

Meavita
Meavita dacht na over de mogelijkheden om de verschillende manieren van klantcontact beter te organiseren. We maakten het concept voor een cross channel aanpak.

RSM
Een klant van RSM dacht na over het concept van Het Nieuwe Werken. Met RSm voerden wij een workshop uit om dit concept verder te concretiseren.

Aquacultuur
Een aantal partijen in Zeeland waaronder Edudelta onderwijsgroep, wilden de Zeeuwse ambitie rondom Aquacultuur scherper extern profileren en passend onderwijsmateriaal ontwikkelen. Wij zorgden voor funding van dit project en deden onder meer een verkenning naar de mogelijkheden voor een online community.

Florecom
Florecom, het e-commerce platform van de sierteelt, wilde een nieuwe internetstrategie. Wij stelden deze voor hen op inclusief actieplan.

Malmberg
Uitgeverij Malmberg wilde een strategische herpositionering op internet. We stelden hun internetstrategie op met passend actieplan.

Veerman Machinefabriek
Veerman Machinefabriek wilde een investering doen in nieuwe apparatuur. Wij ondersteunden dit traject onder meer door een gehonoreerde subsidieaanvraag.